пятница, 13 ноября 2009 г.

Інтернет-семінар "Сучасний урок української мови"

Основні питання:

• Сучасні вимоги до уроку;
• Типи уроків;
• Мета уроку та вибір його типу;
• Урок як цілісна дидактична система;
• Індивідуалізація та диференціація на уроці;
Аналіз та самоаналіз уроку як вимір ефективності процесу навчання. Різні підходи до аналізу уроку.

Методичні рекомендації до інтернет – семінару.
1.Опрацюйте теоретичне питання (пункт 1 кожного семінарського заняття), спираючись на модуль “ Сучасний урок в початковій школі“ та зазначену літературу.
2.Виконайте завдання ( пункт 2, 3 кожного семінарського заняття). Занотуйте ці завдання в своїх конспектах.
3.У розділі “Коментар“ дайте відповідь на питання.
o В чому полягає можливість вчителя проявити справжню творчу свободу на уроці.
4.Ознайомтеся із завданням творчої контрольної роботи та методичними рекомендаціями щодо її виконання.
5.Виконайте творчу контрольну роботу та надішліть її.

Інструкція щодо участі в Інтернет-консультаціях та Інтернет-семінарах

Сучасний урок у початковій школі. Сєдова Н.М.

Завдання творчої контрольної роботи

Нормативно-законодавче забезпечення та особливості навчання української мови в закладах з російською мовою навчання.

Лектор: Бабаєва І.Г.
Тема 1Закон України «Про розвиток та застосування мов в Україні». Надання українській мові статусу державної у Конституції України. Цільова комплексна програма розвитку та функціонування української мови в Донецькій області на 2004-2010 роки. Галузева Програма поліпшення вивчення української мови у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин на 2008-2011 роки.
Тема 2Особливості структури та змісту освітньої галузі Державного стандарту початкової загальної освіти «Мови і літератури» та змісту оновленої програми. Аналіз підручників української мови. Особливості організації та проведення ДПА з української мови.
Тема №3Контроль та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з української мови , особливості організації та проведення ДПА з української мови.

Матеріали для опрацювання:
Лекція 1
Лекція 2,3

среда, 11 ноября 2009 г.

Блок 2 «Функціональна та професійно орієнтована складова»

Тема:Шляхи удосконалення професійної компетентності учителя початкових класів
Лектор: Сидоренко Вікторія Вікторівна

Тема 1
Поняття професійної компетентності вчителя. Складові ПК. Психологічні умови та динаміка розвитку ПК. Періодизація професійного становлення педагога-професіонала. Етапи розвитку педагога від традиційно – репродуктивного до творчо-діяльнісного, проблемно орієнтованого.Рівні педагогічної майстерності.

Тема 2
Шляхи розвитку (удосконалення) професійної компетентності учителя в умовах особистісно орієнтованого навчання.

Матеріали для вивчення:
Лекція «Професійна компетентність учителя початкових класів та шляхи її розвитку в умовах особистісно орієнтованого навчання»

Базові поняття теми


Завдання для самостійної роботи №2.

Інтернет консультація №1

Тема консультації: «Методологічні засади технологій компетентнісної освіти»
Лектор: Бухлова Наталя Василівна

Презентація "ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ"

Інтерактивні технології навчання: теорія та практика

Презентація "Педагогічні аспекти формування компетентності самоосвіти та саморозвитку"

воскресенье, 8 ноября 2009 г.

Рекомендації щодо опанування матеріалу блоку №1 «Загальна складова»

Змістовний модуль 1

Т1. Лекція. Компетентнісно орієнтований підхід у сучасній освіті іключові компетентності як результативна основа компеьеньнісного підходу. (Пілюгіна Т.М.)

Т2. Лекція. Уміння вчитися (розгорнута навчальна діяльність) - ключова компетентність початкової освіти. (Сєдова Н.М.)

Т3. Лекція. Особливості функціонування сучасної початкової школи. (Сєдова Н.М.)

Завдання для самостійної роботи №1.

Опрацюйте матеріали блоку.Виконайте завдання самостійної роботи, збережіть та надішліть електронною поштою на адресу vdn.menyakina@gmail.com