среда, 18 ноября 2009 г.

понедельник, 16 ноября 2009 г.

Презентація передового педагогічного досвіду Технологічний підхід до навчання української мови.

Тема №1
Формування комунікативної компетентності молодшого школяра. Діяльнісно - прикладні аспекти:
«Розминки» як особливий вид комунікативної діяльності учнів;
Робота з інструкціями – засіб формування вміння вчитися.

Тема №2
Формування комунікативної компетентності молодшого школяра у навчальній діяльності
-мотивоційний компонентуроку української мови.

Тема №3
Використання інноваційних освітніх технологій на уроках української мови.

Аліфанова І.А.
Презентація досвіду з проблеми: Особливості формування комунікативної компетентності учнів початкової школи
Інтегрований урок з курсів “Основи здоров’я”, “Корисні звички”, української мови та художньої праці
Тема. Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні.Узагальнення знань про змінювання прикметників за родами і числами.
Урок читання. «Ніколи не втрачай віри у свої сили”.
Я і Україна. Збережемо природу Землі разом.
Уроки. Початкова школа.

Назюта З.І.
Презентація досвіду з проблеми: Формування комунікативної компетентності молодших школярів
План-конспект уроку з українського читання в 4 класi
Додатки до уроку.


Татарова І.М.
Презентація досвіду з проблеми: "Тематичне навчання в системі особистісно-орієнтованої освіти"

Інтернет-консультація №4

Сучасні педагогічні технології активізації та інтенсифікації діяльності школярів, порт фоліо сучасних досягнень,як засіб побудови ситуації успіху особистості.

Інтернет-консультація №3

Психолого-педагогічний супровід як умова гармонійного розвитку молодшого школяра. Наступність ланок освіти.

Дидактичний модуль "Психолого-педагогічний супровід як умова гармонійного розвитку особистості молодшого шко-ляра"